Ko rinkdamiesi investuotoją ieško startuoliai?
Dažnai girdime kriterijus, koks startuolis turėtų būti, kokią, be potencialios finansinės naudos, žinią jis turi atnešti investuotojui. O ko, ir ar, be finansų, investuojančiame partneryje ieško pats startuolis? Ar stiprus apsisprendžiant yra žmogiškasis faktorius? Renkasi ne tik investuotojai Startuoliai turi savo kriterijus, pagal kuriuos atsirenka, kokie žmonės labiausi…
Plačiau prieš 2 valandas
Pasiūlė suasmenintą SPA poilsį
Kaunietis Vidmantas Piraitis kartu su šeima ilgai gvildeno nuosavo verslo idėją. Gyvendami didmiestyje vyriškio tėvai pavargo nuo kasdienės rutinos ir pabėgo į atokią sodybą. Čia ir kilo sumanymas jaukiu bei ramiu gamtos kampeliu pasidalyti su kitais, o kelionė į Balį įkvėpė dar daugiau drąsos verslui, kurio noriai ėmėsi jų sūnus Vidmantas. „Kaišiadorių rajone tėvai pastatė pirmąjį n…
Plačiau prieš 6 valandas
TOP 15 verslo idėjų, vertų milijono
Internetas ir jo pažanga suteikė neaprėpiamų galimybių verslo pasauliui ir žmonių verslumui. Būnant praktiškai bet kurioje pasaulio vietoje (turint prieigą prie interneto), nesudėtingai galima įkurti ir įveiklinti realius verslus, galinčius sugeneruoti dešimtis milijonų eurų per metus. Toliau pateikiamos verslo idėjos, padėsiančios susikrauti milijonus ir kviečiančios sutelkti dėmesį į vieną iš…
Plačiau prieš vieną dieną
Startuolis RAWG pasiūlys, ką žaisti šiandien
Paprašyta prisistatyti pašnekovė nevynioja žodžių į vatą: „Daša Lyalina, 38 metai, gimiau Maskvoje, esu vykdomoji direktorė startuolyje RAWG.“ Ji teigia, kad ypač svarbu neprarasti susitelkimo į savo veiklą – visada sutikrinti tai, ką daro, su pasirinkta strategija ir nesiblaškyti. Moteris pažada pasidalyti su skaitytojais ne tik blokų grandinės ypatumais, bet ir atskleisti, kaip jai pavyko tap…
Plačiau prieš vieną dieną
20 svarbiausių faktų apie atsiliepimus internete
Įmonė teikia paslaugas klientams, o šie perduoda savo patirtį pasauliui internetu, dažniausiai atsiliepimų ir apžvalgų pavidalu, taip prisidėdami prie kiekvieno verslo skaitmeninės istorijos kūrimo. Daugiau nei 88 proc. interneto pirkėjų remiasi atsiliepimais kaip vienu iš rodiklių, priimdami sprendimą įsigyti tam tikrą prekę ar paslaugą, tad klientų atsiliepimai internete yra svarbūs verslo re…
Plačiau prieš 2 dienas
Vien kasdienių įrašų geram turiniui jau nepakanka
2018 m. liepos 12 d. vykę „BZN start” organizuoti turinio rinkodaros mokymai su agentūros „BigNow“ vadove Jarūne Narkevičiūte sutraukė neįtikėtinai gausų būrį šia tema besidominčių žmonių. Beveik dviejų valandų trukmės mokymuose atskleistos visos tiesos, ką daryti verslui, siekiančiam savo turiniu patraukti kuo daugiau vartotojų dėmesio. Daug interakcijų Nors socialiniai tinklai yra vie…
Plačiau prieš 4 dienas
Startuolis, plėtojantis mažųjų nuomonės formuotojų rinkodarą
Nuomonės lyderiams įgyjant vis daugiau įtakos rinkodaros pasaulyje, Lietuva gali didžiuotis keletu kokybiškų ir sėkmingai veikiančių startuolių, jau kurį laiką aktyviai dirbančių nuomonės formuotojų srityje. Vienas jų – kauniečio Tado Deksnio įkurtas startuolis „Unboxed“, dirbantis su mažaisiais nuomonės formuotojais (angl. micro-influencers). „Idėją, atvedusią į tokį „Unboxed“, koks…
Plačiau prieš 4 dienas
Verslininkai vis labiau pasitiki alternatyviais finansuotojais
Vis daugiau Lietuvos smulkaus ir jauno verslo atstovų veiklos plėtrai ieško alternatyvaus verslo finansavimo šaltinių ir jais pasitiki – tokiais pastebėjimais dalijasi smulkaus verslo finansavimo įmonės „Credital verslui“ vadovas Linas Armalys. Reikalingumas auga Prieš dvejus metus lanksčius ir greitus finansinius sprendimus verslininkams pasiūlę nebankiniai finansuotojai užpildė iki …
Plačiau prieš 5 dienas
Suprato, kad verslui reikalinga fizinė parduotuvė
Nuosavo verslo pradžia Erikai Macijauskienei sutapo su motinystės atostogomis. Išėjusi iš samdomo darbo ir gvildendama idėjas, kaip realizuoti save, moteris prisiminė dar vaikystėje atrastą pomėgį megzti. Taip mažais žingsneliais užaugo siūlų ir mezgimo priemonių parduotuvė „Saulės siūlas“. „Be galo mėgstu megzti ir tai darau beveik kiekvieną laisvą akimirką. Šis hobis mane lydi nuo …
Plačiau prieš 5 dienas
Pirmoji fortepijono studija suaugusiesiems
„Šiais laikais savirealizacija tampa ne prabanga, o norma. Vis daugiau žmonių ieško laiko pomėgiams, tokiems kaip grojimas fortepijonu, šokiai, dainavimas. Prieš keletą metų laisvu laiku pradėjau mokyti groti suaugusiuosius. Pradžioje buvo keli fortepijoną įsimylėję žmonės, o ilgainiui mokinių skaičius didėjo. Pastebėjusi žmonių poreikį groti dėl savęs, nusprendžiau suburti profesionalius piani…
Plačiau prieš 2 savaites
Dažniausios klaidos socialiniame tinkle „Facebook“
Išsirinkti iš didelės gausos siūlomų prekių ir paslaugų bei priimti geriausią sprendimą perkant, dabartiniams vartotojams tampa vis sunkiau. Iš visų pusių mirgančios, šviečiančios ir skambančios reklamos televizijoje, radijuje ir socialinėje medijoje, kartais tarsi atima iš žmonių pasirinkimo teisę. Dėl to prieš nuspręsdami ką nors įsigyti, jie informacijos apie prekę ar paslaugą ieško internet…
Plačiau prieš 2 savaites
Sukūrė papuošalus skubančiam miesto žmogui
Kaunietė Gerda Liudvinavičiūtė jau antrus metus puoselėja kiek neįprastą papuošalų verslą. Mergina kuria papuošalus iš betono ir garsina išskirtinį prekių ženklą „Celsius 273“, jau spėjusį sulaukti aplinkinių įvertinimo. Šiuolaikiški akcentai Pašnekovė atskleidžia, kad betonas jai geriausiai atspindi XXI amžių ir įprasmina šiuolaikinio miesto gyvenimą: „Betonas man yra medžiaga,…
Plačiau prieš 2 savaites
Kaip sukurti virtualų asistentą, kuris neerzintų vartotojų?
„Žmonės net nesusimąsto, kad kasdienes užduotis, tokias kaip maisto užsakymas ar staliuko sau ir draugams rezervavimas, padeda atlikti pokalbių robotai (angl. chatbots). Įprasta manyti, kad jie turi telefoninio pokalbio architektūrą: pasisveikinimą, nuoseklius klausimus, eilės tvarka paruoštus logiškus atsakymus ir atsisveikinimą, tačiau pokalbių robotai gali būti ir jau iš anksto paruoštų ribo…
Plačiau prieš 2 savaites
Įkūrė verslą, kuriam reikia daug kruopštumo
Praėjusiais metais kaunietė Rima Barčienė įgyvendino ilgametę svajonę ir savo pomėgį pavertė verslu. MB „Neatrastos spalvos“ teikia siuvinėjimo paslaugas, o į verslą moteris pasinėrė visu pajėgumu ir, kaip pati sako, jei darbui neatsiduodi visa siela, neverta net pradėti. Paskatino atostogos Vokietijoje Išėjusi motinystės atostogų ir paauginusi savo tris pametinukus vaikus, mote…
Plačiau prieš 2 savaites
Naujoje programoje akceleravimo galimybės startuoliams
Novatoriškų idėjų kalvė – programa „Kauno startuoliai“, skaičiuoja jau trečius sėkmingos veiklos metus. Per šį laikotarpį komisijai buvo pristatyta net 148 verslo idėjos, iš kurių 20 atrinktųjų pasidalino daugiau nei 243 tūkst. eurų jų vystymui skirtą paramą. Kasmet vis didėjantis susidomėjimas programa paskatino įvesti dar daugiau teigiamų pokyčių – nuo šių metų programa įgis naują veidą! …
Plačiau prieš 2 savaites
Fotografavimas iš apačios paskatino įkurti „Underlook“
Andrius Burba (25) yra tikrų tikriausias marijampolietis, tačiau dėl karjeros užmojų jau keletą metų gyvena Vilniuje. Ilgai Lietuvoje ir svetur ieškojęs savo tikrojo kelio, vieną dieną suprato, kad fotografija – jo pomėgis, aistra, gyvenimo būdas ir ateitis. Gyvūnų fotografavimas iš apačios patį kūrėją tuo įtikino dar labiau ir pastūmėjo sukurti fotografijos projektą „Underlook“ ir aprangos pre…
Plačiau prieš 2 savaites
Verslo reputacija priklauso nuo įtampos visuomenėje
Trečius metus iš eilės atliktas reputacijos indekso tyrimas atskleidė, kad Lietuvoje vykstančių procesų poveikis verslo reputacijai yra neigiamas. Tyrėjai pastebi, kad ilgalaikę tendenciją lemia skandalai ir kitos įtakos, kenkiančios tiek atskirų įmonių reputacijai, tiek verslo sektoriams ir bendrai verslo aplinkai. Inovatyvumas tapo svarbesniu Pristatytas Lietuvos verslo įmonių…
Plačiau prieš 2 savaites
Pomėgis piešti įkvėpė verslą
Iš sostinės Vilniaus kilusi Gretė Ginaitytė (28) jau vaikystėje mėgo piešti. Šio meno ji mokėsi ne tik Nacionalinėje M. K. Čiurlionio menų mokykloje, bet ir apsigynė magistro laipsnį Vilniaus dailės akademijoje scenografijos srityje, o Porto muzikos ir scenos menų mokykloje (ESMAE) Portugalijoje studijavo sceninį kostiumą. Nuolatinis talento ir šių giminingų sričių praktikavimas, piešimo dėstymas …
Plačiau prieš 3 savaites
4 milijonus apyvartos skaičiuojanti bilietavimo sistema siūlys unikalius sprendimus
Prieš keletą metų į rinką žengusi „Paysera Tickets“ bilietų platinimo sistema smarkiai sujudino vandenis tarp didžiųjų Lietuvos bilietų platintojų. Šiandien „Paysera Tickets“ laikoma viena iš patogiausių ir pigiausių bilietavimo sistemų Lietuvoje. 2017 metai „Paysera Tickets“ buvo itin sėkmingi. Praeitais metais parduota 200 tūkst. bilietų už 3 mln. 940 tūkst. eurų. Tai net 2 mln. daugiau…
Plačiau prieš 3 savaites
Buvimas gamtoje paskatino įkurti verslą
Širvintiškiai, brolis Vitalijus Krivencovas (26), darbo saugos ir teisės nindzė, sesuo Agnė Miškinienė (33), socialinio darbo fėja, ir jų mama Violeta Varnienė (58), specialioji pedagogė ir logopedė, praeityje išbandę daugybę įvairiausių verslo sričių, patyrę sunkumų, mažų pergalių ir paragavę sėkmės, dabar jau gali pasigirti dar vienu laimėjimu – nauja ir dar jauna verslo idėja „Žalioji dėžutė…
Plačiau prieš 3 savaites
Kaip tampama nuomonės lyderiu socialiniuose tinkluose?
„Pasaulinių tyrimų duomenimis, net 80 proc. Y ir Z kartos atstovų sako, kad nuomonės lyderiai daro įtaką jų vartojimo ir apsipirkimo įpročiams bei pasirinkimams. Tai yra tikroji nuomonės lyderio vertė ir galia“, – akcentuoja įtakos rinkodaros ekspertė. Apie tai, kaip tampama nuomonės lyderiu socialiniuose tinkluose, kalbamės su specializuotos nuomonių lyderių rinkodaros agentūros „Influenceriai…
Plačiau prieš 3 savaites
Dirbtinio intelekto startuolis „Oxipit“ sulaukė 100 000 eurų investicijos
„Startup Fair. Growth 2018“ birželio 21 d. prisistatymo konkurse geriausiai pasirodžiusiui dirbtinio intelekto pagalba vėžį ir kitas patologijas nuotraukose atpažįstančiam startuoliui „Oxipit“ atiteko 100 000 eurų investicija. Konkurso nugalėtoją paskelbė Lietuvos Verslo Angelų tinklo („LitBAN“) atstovai kartu su rizikos kapitalo fondu „Koinvesticinis fondas“ ir VšĮ „Versli Lietuva“ startuolių …
Plačiau prieš 3 savaites
Kokie yra tikrieji nuomonės lyderių darbo užkulisiai?
Visuotinai pripažįstama – nuomonės lyderių rinkodara augs, o kokybišką turinį kuriančių šios srities atstovų poreikis sparčiai didės. Kaip visa tai išnaudoti ir paversti verslu? Kaip tapti masinėms auditorijoms įdomiu nuomonės lyderiu, kurio gyvenimą ir įrašus seka tūkstančiai? Visas šias paslaptis, remdamasis savo sėkmės istorija, didžiausiame jauno verslo forume LAUNCH atskleidė portalo „Moty…
Plačiau prieš 3 savaites
Lietuvių startuolis išsprendė didžiausią kriptovaliutų rinkos problemą
Vilniečiai Natanas Avidanas (28) ir Dmitrijus Radinas (38) paleido į rinką unikalų startuolį „ORCA Alliance“, kuris sprendžia vieną didžiausių kriptovaliutų rinkos problemų. Pagaliau bus galima kriptolėšas pervesti į įprasta banko (IBAN) sąskaitą. Startuoliui pirmoji transakcija pavyko vos per šešias sekundes. Suprato poreikį Iki šiol kriptovaliutų rinkoje nebuvo sprendimų…
Plačiau prieš 3 savaites
Esame stebimi. Išnaudokime tai verslui
„Facebook“ apie mus žino labai daug“, – didžiausiame jauno verslo forume #LAUNCH sako skaitmeninės reklamos agentūros „Socialus marketingas“ Reklamos skyriaus vadovas Edgaras Petručionis. Iškart greta to pridurdamas, kad lygiai tiek pat, o kartais net dar daugiau „Facebook“ žino apie mūsų klientus, ir mes galime tai paversti savo verslo sėkme. Skaičiai stulbina Savo praneš…
Plačiau prieš 3 savaites
Pamirštą idėją prikėlė naujam verslui
Ilgametės patirties versle turintis Rolandas Dranseika yra vienas iš UAB „Monimoto“ įkūrėjų. Įmonė siūlo rinkai išmanias signalizacijų sistemas, skirtas motociklams, todėl inovatyvia idėja netruko susidomėti ir Vakarų Europos bei Jungtinių Amerikos Valstijų rinkos. Nustumta užmarštin Rolandas prisimena, kad išmaniosios apsaugos idėja buvo gimusi dar gerokai anksčiau, kai verslo …
Plačiau prieš 3 savaites
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai