ANALOGŲ LIETUVOJE NETURINTIS STARTUOLIS SKATINA VISAPUSIŠKĄ PRADINUKŲ UGDYMĄ (#)

Urtė Bujevičiūtė prieš 2 mėnesius Šį straipsnį perskaityti užtruks: 1 min. 51 s.
Julius Pauliukevičius, „pradinukams.lt“ bendraįkūrėjis BFL/Vyginto Skaraičio nuotr.
Tėvams vis sunkiau sudominti vaikus mokytis. Jie perka daug visokių pratybų, knygelių ar užduočių sąsiuvinių, bet vaikams vis tiek neįdomu. Tuo pasinaudojo ir sėkmingai startavo Lietuvoje analogų neturintis projektas „Pradinukams.lt“. Projekto tikslas – rasti alternatyvių būdų sudominti mažuosius. Apie tai, kaip pavyko sėkmingai pasiekti pradinukų tėvus ir pelnyti jų pasitikėjimą, pasakoja vienas iš projekto kūrėjų Julius Pauliukevičius.
 
Unikali mokymosi platforma

„Pradinukams.lt“ – tai kauniečių Juliaus Pauliukevičiaus (22) ir Augustino Pietario (22) projektas. Tokio tipo projektų Lietuvoje nėra. „Yra įmonių, siūlančių pratybas, kurias galima atsispausdinti, bet šios įmonės orientuojasi į mokyklas bei medžiagos naudojimą klasės veikloje“, – pasakoja J. Pauliukevičius.

Kūrėjai orientuojasi ne į mokyklas, bet į mokinukų tėvus. „Pradinukams.lt“ yra internetinė platforma, kurioje užsiregistravę tėvai kas mėnesį gauna įvairių tipų užduočių paketą savo mažiesiems. „Kiekvieną mėnesį pristatome naują leidinį, kuriame vaikai randa matematikos, lietuvių ir anglų kalbų, pasaulio pažinimo, finansinio raštingumo ir kitas užduotėles bei medžiagą. Svarbiausia tai, kad kiekvieną mėnesį užduotis gaubia nauja tema, apie kurią vaikas sužino tik gavęs leidinį“, – projekto specifiką atskleidžia pašnekovas. Įdomiomis ir įtraukiančiomis užduotimis kūrėjai siekia padėti pradinukams pamėgti mokslą ir įvairiapusiškai pažinti pasaulį. Leidinio prenumeratorių gretose šiandien galima rasti jau apie tūkstantį mokinių tėvelių.
 

Įkūrėjai Julius Pauliukevičius ir Augustinas Pietaris.

Didžiausia investicija – laikas

Pašnekovas neslepia, kad projekto startui prireikė vos 70 eurų. Tiek kainavo svetainės dizainas, vardo įregistravimas ir informacijos įkėlimo planas. Didžiausia investicija yra laikas, kurio sėkmingai pradžiai prireikė nemažai. Dirbdami dviese vaikinai nuo pirmos dienos pasiskirstė darbus: A. Pietaris atsakingas už edukacinių leidinių iliustracijas ir maketavimą, o J. Pauliukevičius už likusius procesus. Šiandien kūrėjai turi ir trečiąjį pagalbininką bei keletą laisvai samdomų mokytojų, ruošiančių užduotis leidiniams. Projektą vystyti padeda iš Kauno savivaldybės gautos investicijos, laimėjus projektą „Kauno startuoliai“.
 
Tinkamai sudėliota komunikacija
„Verslas atsipirko su kaupu jau pirmą mėnesį.“
„Pradinukams.lt“ kūrėjai.
Gerai pasirinkta internetinė komunikacija leido susirinkti pirmuosius sekėjus ir juos išlaikyti toliau vystant projektą. Nemokamas leidinys pirmiesiems prenumeratoriams ir 12 edukacinių lentelių, kurias tėvai gali atsisiųsti bei atsispausdinti mainais į el. pašto adresą, leidžia pelnyti pasitikėjimą ir suteikia galimybę įvertinti užduočių kokybę. „Mes pradėjome būtent nuo to – sukūriau interneto svetainę, pateikėme informaciją apie projektą ir suteikėme galimybę tėveliams užsiregistruoti ir išbandyti edukacinius leidinius pirmiesiems. Taip surinkome daugiau nei 1 tūkst. tėvelių, auginančių pradinukus, el. pašto adresų, jiems nemokamai išsiuntėme pirmąjį edukacinį leidinį. Vėliau vyko pirmieji pardavimai, tad verslas atsipirko su kaupu jau pirmą mėnesį“, – sėkme džiaugiasi verslo kūrėjai.

El. pašto rinkodara, papildyta turinio rinkodaros elementais ir komunikacija socialiniuose tinkluose, yra pakankamos priemonės norint paskleisti apie save žinią. Paranki ir tikslinė auditorija – mokinių mamos nuolat dalijasi informacija tarpusavyje ir nevengia viena kitai rekomenduoti įdomių ir naudingų projektų. Tai padeda mažesnėmis sąnaudomis pasiekti daugiau mokinių tėvų ir didinti prenumeratorių skaičių.
 


Tikslas – plėstis į Lenkijos rinką

„Mes norime, kad vaikai po pradinės mokyklos ir toliau domėtųsi, tobulėtų, augtų ir ieškotų atsakymų į įvairius klausimus. Jeigu būsime bent menkiausia priežastis to, kad vaikai tapo smalsesni, mums tai bus įvertinimas“, – visuomeniškomis idėjomis gyvena projekto kūrėjai. Panaudodami gautas investicijas, jie siekia plėstis į Lenkijos rinką. Pradedantiesiems verslą rekomenduoja nelaukti tinkamo laiko ir pakankamo kiekio pinigų. Ragina neieškoti pasiteisinimų, o imti ir įgyvendinti savo idėją. „Mes visada randame pasiteisinimų sau ir kitiems, kodėl nedarome arba kodėl neišeis. Verslo kūrimas yra nuolatinis darbas su savimi. Verslas neaugs, jeigu neaugsi kartu su juo“, – drąsina J. Pauliukevičius.

blog comments powered by Disqus
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai