Kaip išsiskirti iš minios ir pelnyti kliento pasitikėjimą?
Asmeninė ženklodara šiais laikais tampa vis svarbesnė ir darbe, ir asmeniniame gyvenime. Tinkamai suformuota asmeninė ženklodara gali atverti karjeros kelius, atskleisti naujų asmeninių galimybių. Lektorė, konferencijos „Išdrįsk pradėti“ pranešėja, rinkodaros specialistė Smiltė Juraitė pasakoja, kad kiekvienas asmuo kuria savo prekių ženklą, kartais pats to nesuvokdamas. „Pradedant k…
Plačiau prieš vieną valandą
Kiekvienas žmogus organizacijoje turi būti skatinamas mąstyti
Didžiausioje metinėje vadovų konferencijoje EBIT pranešėjas, autorius, nuomonės formuotojas, lyderystės transformacijos konsultantas Nielsas Pflaegingas pasakojo apie kompleksinį požiūrį į organizacijos struktūrą: į ką šiais laikais turėtų atkreipti dėmesį vadovai ir kaip reikėtų keisti pačią organizacijos struktūrą. Keisti hierarchinę sistemą Savo pranešimą N. Pflaegi…
Plačiau prieš 2 dienas
Kaip priminti apie save, neerzinant auditorijos?
Šiuolaikinis vartotojas neslepia pykčio, kai jam brukama reklama ir įkyrūs reklaminiai laiškai, tačiau klestėti norintis verslas privalo priminti apie save. Mintimis, kaip rasti aukso vidurį, dalijasi didžiausio jauno verslo forumo „#LAUNCH 2018“ pranešėjai: el. pašto rinkodaros platformos „Omnisend“ įkūrėjas Rytis Laurinavičius, portalo DELFI rubrikos M360 redaktorė Jūratė Žuolytė ir verslinin…
Plačiau prieš 3 dienas
Kaip atkreipti šiuolaikinių praeivių dėmesį?
Prekiaujant mugėse atsiskleidžia ne tik pirkėjų poreikiai, bet ir prekybininkų išradingumas, išskirtinumas. Atkreipti praeivių dėmesį – iššūkis net ir patyrusiam prekybininkui. Kaip išsiskirti iš it bitės zujančios prekybininkų minios ir sukurti patrauklų prekybos stendą, pataria rinkodaros ir komunikacijos konsultantė Kamilė Kaselytė, teikianti prekių ženklams paslaugas ženklodaros, viešųjų ry…
Plačiau prieš 4 dienas
Nesiseka versle? Pradėkite sportuoti!
Atšilus orams vis dažniau norisi būti lauke, aktyviau leisti laisvalaikį. Aktyvus gyvenimo būdas ir ištvermės ugdymas gali teigiamai veikti verslo rezultatus, dažnai kartoja garsiausi pasaulio verslininkai. Apie tai, kokia stipri sporto ir verslo pasiekimų sinergija, pasakoja išmanių technologijų įmonės „Deeper“ pardavimų Kanados rinkai vadybininkas Ignas Liutkus, pasiruošęs dalyvauti pasaulyje ži…
Plačiau prieš 5 dienas
Paaiškėjo geriausių verslo idėjų kūrėjai
Finišą pasiekė jau antrą kartą Lietuvoje įgyvendinama jaunimo verslumo skatinimo programa „Futurepreneurs“. Finalinio renginio metu 12 „Futurepreneurs“ komandų pristatė savo verslo idėjas – būsimus startuolius. Jaunuoliai sprendžia jiems patiems aktualias problemas bei siūlo naujus esamų problemų sprendimo būdus. Po praėjusių metų programos rinkoje šiuo metu veikia du startuoliai. Įdomu, kiek j…
Plačiau prieš 7 dienas
Kaip pagerinti lankytojų patirtį?
Visi investuojame į interneto svetainės lankytojų srautą – unikalaus turinio kūrimą ir sklaidą, kūrybingą reklamą, techninį svetainės pritaikymą paieškos sistemoms. Deja, didžioji dalis pritraukto lankytojų srauto vėliau tiesiog palieka mūsų interneto svetaines. Kodėl taip atsitinka? Ko pritrūksta, kad internetinės parduotuvės lankytojas taptų pirkėju? Apie tai, kaip tinkamai panaudoti iš varto…
Plačiau prieš vieną savaitę
Naujausios socialinių tinklų galimybės auginti verslą
24 pranešėjai, aštuoni mokymų kursai ir didžiausios socialinių tinklų naujovės bus atskleistos jau gegužės 30–31 d. didžiausiame jauno verslo forume #LAUNCH 2018. Šiemet renginys unikalus savo apimtimi ir kviestinių svečių autoritetingumu. Be garsiausių Lietuvoje socialinių tinklų žinovų, savo patirtimi dalysis ir „Facebook“ bei „Twitter“ atstovai, juk socialiniai tinklai – svarbiausia ir karšč…
Plačiau prieš vieną savaitę
Duomenys – šiuolaikiniai verslo orakulai
„Vadovai nėra visažiniai orakulai. Duomenys turi būti šiuolaikiniai orakulai, tad išdrįskime eksperimentuoti ir išdrįskime skatinti eksperimentavimo kultūrą savo organizacijose“, – apie tai, kaip eksperimentuodamos įmonės pasiekia geresnių finansinių rezultatų, didžiausios metinės vadovų konferencijos EBIT metu pasakojo Kornelio universiteto taikomosios ekonomikos ir rinkodaros profesorė d…
Plačiau prieš vieną savaitę
Svarbiausios įtakos rinkodaros pamokos
Geriausias laikas pasitelkti tradicinę rinkodarą – praeityje. Šių dienų realijų kontekste, norint pasiekti tikslinę auditoriją, sėkmės vaisius pirmiausia reikia gebėti raškyti socialiniuose tinkluose. Neveikti juose nebegali sau leisti nė vienas rinkodaros specialistas. Neatsitiktinai kiekvieno jų taikiniu šiandien tampa vadinamieji nuomonės lyderiai (angl. influencers). Kaip organizuoti įtakos…
Plačiau prieš 3 savaites
„Emodžių“ naudojimas verslo komunikacijoje. Kur galima, o kur nederėtų?
Kasdienis bendravimas žinutėmis jau beveik neįsivaizduojamas be „emodžių“, kurie vis dažniau įsitaiso ir viešuose įmonių ar žinomų žmonių įrašuose. 1999 m. Japonijoje gimę spalvingi paveiksliukai, skirti teksto kalbai paįvairinti, visame pasaulyje kasdien išsiunčiami beveik po milijardus kartų. „Swyft Media“ duomenimis, net 74 proc. Jungtinių Amerikos Valstijų gyventojų reguliariai naudoja „emo…
Plačiau prieš 3 savaites
Verslo paskola – ne dovana. Įžvalgomis dalysis profesionalai
Jau balandžio 10 d. „BZN start“ drauge su partneriais visus sukvies į modernias „Technopolio“ erdves padiskutuoti ir išgirsti svarbių profesionalų įžvalgų apie kiekvienam verslui svarbų klausimą – finansavimą ir jo paieškas. Laukia sudėtingas kelias Renginyje savo sėkmės paslaptis atskleis verslą net aštuoniose pasaulio šalyse išplėtojusi Gabija Gasiūnaitė, kuriai finansų paiešk…
Plačiau prieš 3 savaites
„Blockchain“ šiandien – internetas 1994-aisiais
Statistiškai net 90 proc. šiuolaikinių technologinių procesų vadovų, kalbėdami apie technologijas, kurias ketina įsisavinti per artimiausius keletą metų, „blockchain“ mini tarp pirmų penkių savo sąrašo pozicijų. Tačiau, kaip iš tikrųjų veikia „blockchain“, supranta viso labo 2 proc. apklaustų vadovų. Paradoksalu? Rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ įkūrėjas Ilja Laurs mano, kad kartojasi …
Plačiau prieš 4 savaites
Investicijoms gauti svarbi motyvacija ir planas
Investicijos, ypač pirminiame etape, jauniesiems verslininkams dažnai neduoda ramybės. Verslininkas ir investuotojas Ilja Laurs teigia, kad kartais pradedantieji verslininkai klaidingai mano, jog iš pat pradžių reikalingas solidus kapitalas, o advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ advokato padėjėjas Valdemaras Kovalevskis priduria, kad, eidami pas investuotojus tartis d…
Plačiau prieš 4 savaites
Įmonių rinkodarą keičiantys Z kartos įpročiai
„Esminis dalykas, kurį turime suvokti šiandien, yra tai, kad ši auditorija jaučia iki kaulų čiulpų įsišaknijusią neapykantą tradicinei rinkodarai. Tai, kas mums visiems yra komforto zona rinkodaroje, jiems sukelia visišką atmetimo reakciją“, – įsitikinęs skaitmeninės komunikacijos konsultantas Tomas Nemura. Didžiausios metinės vadovų konferencijos „Ebit“ metu pranešėjas dalijosi per keletą past…
Plačiau prieš 4 savaites
Žinomų vardų sinergija padeda sukurti geidžiamą prekių ženklą
„Tu gali pabandyti parduoti džinsus su klyksmu „pirkite iš manęs džinsus už... 200 eurų“ ir, patikėkite, niekas neateis pirkti, o kitas dalykas, kai sakai taip, kaip sako „Diesel“ savo džinsų reklamoje: „Būk kvailas – pirk džinsus už 200 eurų.“ Ir tik tai veikia, jie turi savo vartotoją. Turi turėti tam tikrą pasaką, kodėl tai sukurta, kam tai sukurta, su kokia koncepcija, ir kad tai būtų būten…
Plačiau prieš 4 savaites
Pirmieji žingsniai, plečiant verslą į Norvegiją
Norvegija – viena šalių, į kurią įkelti koją svajoja dažnas verslas. Vis dėlto kultūriniai, socialiniai ir ekonominiai barjerai neretai kliudo sklandžiai įsivažiuoti. Įmonės „Eksportas.no“, padedančios verslams plėstis Norvegijoje, įkūrėjas Edgaras Uznys jau kurį laiką konsultuoja lietuvius, siekiančius užkariauti Norvegijos rinką. Sukaupęs nemažai patirties, jis dalijasi įžvalgomis, kurios gal…
Plačiau prieš mėnesį
Lietuviai savus prekių ženklus palaiko tik patikėję jų sėkme
Šių metų pradžioje „Statista.com“ atlikto tyrimo duomenimis, net 63 proc. vartotojų daug dėmesio skiria prekių ženklui, kai renkasi išmaniuosius įrenginius, ir beveik nesirūpina prekių ženklais, rinkdamiesi vaikiškas prekes ir žaislus. Tinkamai vartotojams pristatytas ir gerą vardą pelnęs prekių ženklas gali daryti didžiulę įtaką pardavimų augimui, tačiau, remiantis tyrimo rezultatais, tai pasitei…
Plačiau prieš mėnesį
Startuolių vizą šiemet Lietuvoje jau gavo 6 startuoliai
Prieš metus Lietuvoje prasidėjusi užsienio talentų pritraukimo į Lietuvą programa „Startup visa“ šiemet įgauna tempą – vien per pirmus tris šių metų mėnesius veiklą pradėjo 6 užsienio startuoliai, kai pernai tiek pat startuolių įsikūrė per devynis mėnesius. „Džiaugiamės, kad praėjusių metų įdirbis pradeda duoti greitesnius rezultatus – pernai gavę leidimus kurti inovatyvų verslą Liet…
Plačiau prieš mėnesį
Atskleistos vartotojų dėmesio pritraukimo tiesos
„BZN Start" drauge su savo partneriais advokatų profesine bendrija „Žabolienė ir partneriai METIDA", kovo 21 d. sukvietė visus į tradicinį, jau vienuoliktąjį kartą vykusį renginį „The Founders’ Day“. Renginys vyko modernioje erdvėje „Technolpolis". Čia buvo analizuojama, kokie turėtų būti pirmieji startuolio žingsniai, kaip elgtis, norint sudominti savo veikla, kokių klaidų …
Plačiau prieš mėnesį
Jei jūsų idėjas kopijuoja, vadinasi, jos geros
Jaunam verslui dažnai pritrūksta įgūdžių ir žinojimo, kokia turi būti idėja (prekių ženklas, išradimas ar dizainas), pavadinimas, forma, veiklos stadija, pozicija rinkoje, kad reikėtų priimti sprendimą jos apsaugai, išvengiant konkurentų kopijavimo. Apie intelektinės nuosavybės registravimo svarbą ir į ką produkto ar paslaugos autoriai turėtų atkreipti dėmesį, patarimais pasidalijo advokatų kon…
Plačiau prieš mėnesį
Kaip tinkamai parašyti el. laišką?
Turbūt ne kartą siųsdami ar kurdami el. laišką verslo partneriams ar klientams suabejojote, ar tinkamą žodį pavartojote, ar kreipinys ne per daug familiarus (arba oficialus), ar labai neprofesionaliai pasirodysite, jei laiško pabaigoje pridėsite kuklią šypsenėlę. Įmonės „TMD partneriai“ konsultantas Darius Pietaris paaiškina, kokios taisyklės egzistuoja el. laiškų rašymo erdvėje, ir nurodo būti…
Plačiau prieš mėnesį
ES parama jaunam verslui
Esami ar būsimi verslininkai dažnai susiduria su opia problema – finansavimu verslo pradžiai arba plėtrai. Nors tam skiriama nemažai dėmesio ir resursų iš Europos Sąjungos, kartais galbūt pritrūksta informacijos apie vykdomas paramos programas arba ji lieka nepastebėta. Ką reikia žinoti jauno verslo įkūrėjams, trumpai aptarėme su „Sintesi Consulting“ projektų vadove Giedre Zalatoryte. …
Plačiau prieš mėnesį
Įkvepiantys filmai verslininko sekmadieniui
Nors ir sakoma, kad verslininkai dirba visada, visgi savaitgalis - tai tas metas, kuomet vertėtų atsikvėpti ir pasimėgauti geru filmu. Šį savaitgalį BZN Start sudarė įkvepiančių ir pamokančių filmų dešimtuką. Becoming Warren Buffett Praėjusiais metais sukurtas filmas, apie patį žinomiausią legendinį investuotoją. Pasakojama istorija atveria sudėtingo kelio į sėkmę peripetijas. Filmas įkvepia s…
Plačiau prieš mėnesį
Kaip pritraukti vartotojų srautą savo startuoliui?
2018 m. kovo 21 d. Vilniaus verslo parke „Technopolis“ vyks šiemet jau antrasis renginys „The Founders’ Day #11 How To Gain Initial Traction For Startup?“. Renginio metu dalyviai išgirs, kaip sėkmingai įsitvirtinti verslo pasaulyje, sudominti potencialius klientus ir suburti bendruomenę. Savo patirtimi ir įžvalgomis pasidalys garsūs Lietuvos startuoliai, investuotojai ir teisės atstovas. &nbs…
Plačiau prieš mėnesį
Lietuviškas prekių ženklas: komunikacijos iššūkiai ir nauda
Lietuvos rinka pripildyta skirtingų importinių ir vietinių prekių ženklų. Kartais vartotojui tampa sudėtinga nuspręsti, kurie jų geresni, nes kiekvienas stengiasi pabrėžti savo pranašumus. Visgi lietuviškų prekių ženklų komunikacija, anot „Kietaviškių gausos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės Bitės Kotrynos Valatkaitės, gerokai skiriasi nuo pasaulinės. Ieško pastovumo Pašnekov…
Plačiau prieš 2 mėnesius
© 2011 - 2015 BZN start. Visos teisės saugomos. prenumerata reklama kontaktai